lördag 21 maj 2011

EGO helg!!

Hej på er!! Så ,mycket hela tiden att jag inte hunnit sitta här och skriva! Jobb blandat med ledig tid, men då är det alltid något annat på gång!
Igår hämtade min mamma barnen på dagis! Hon tog med sig Buster och Molly ner till stugan för att spendera fredagskvällen där borta! De har sovit över där inatt!! De kommer hem på söndag igen men då har de även hunnit vara hos farmor och farmar en sväng!

Björn åkte till Danmark i torsdags med en kompis för att kita! Äntligen får han tillbringa några dagar med hans älskade intresse! Kitesurfing! Hoppas det blåser bra på dem!

Jag är då alltså själv hemma! Väldigt skönt faktiskt!!! Det är man inte så bortskämd med!
Igår kväll hade jag fest här hemma för mina jobbarkompisar! Vi grillade, skrattade, spelade wii, mm!! Vi hade hur kul som helst!!! Många skratt blev det!

Idag blir det också en härlig dag!! Först tid hos frissan, sen en sväng på stan och ikväll råkar det visst vara fest...igen!!

Det gäller att passa på när man är barnledig! :-)

Hoppas ni också får en fin fin helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)