söndag 22 maj 2011

Nya frillan!

Klippte ju mig och färgade håret igår!! Så här blev resultatet! Riktigt nöjd blev jag!! En mycket rödare ton i håret och kort på ena sidan!! Ett lite tuffare utseende! Jag blev skitnöjd! Min frissa sa när jag var färdig: Frida, Tänk att du är en tvåbarnsmorsa! Du Är SKITSNYGG Frida!! Verkligen skitsnygg!! hahaha...svårt att ta emot sådana fina komplimanger. Tack, var nog det enda jag sa! Kul att höra givetvis!

Igår var vi på överaskningsfest! Vi hade hur kul som helst! Det var min faster som fyllde 60 år! Båda mina farbröder var där och alla mina kusiner också! Brorsan, jag, pappa och Eva åkte dit ihop!!
Kul att se alla igen! Det blev bubbel, tipspromenad, god mat och dryck, kareoke och dans!! Gunilla blev fruktansvärt förvånad när hon fick se oss alla!! Hon hade inte en aning om att vi skulle fira henne igårkväll på detta sättet!! En riktigt lyckad kväll!

Snart kommer våra små troll hem igen! Jordgubbspaj står i ugnen, vi ska fika när de kommer hit med farmor och farfar!! Blir nog en bra avslutning på denna härliga helg!!

3 kommentarer:

  1. Som vi säger i Borås; Gôrsnygg!!! =)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt!! Kul med lyckad överraskningsfest!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint tjejen, nästan så jag känner igen mig lite i den frillan... =)
    Riktgt kul när man vågade klippa det så, det blev mycket mer liv och man fick en frisyr helt plötsligt.
    Jag gillar det skarpt!
    Kram Emelie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)