torsdag 12 maj 2011

2 lediga dagar!





När det är vackert väder, är det skönt att vara ledig!! Igår var ju fint nästan hela dagen...idag var det sodär! Men lediga har både barnen och jag varit!! Skönt!!
Igår hade vi besök i omgångar! Först var Lotta min gamla goa barndomsvän här med hennes tvillingtjejer! Så fina!! Bara några månader äldre än Molly!! Alla fyra hade väldigt skoj tillsammans!
På kvällen blev det grillat här ihop med andra goa vänner!! Även då blev det lek, mest för Buster och Adrian! Slocknade gott i sängen efter denna dag!!!

Idag åkte vi en sväng till Visko! Det blev croccs (stavas det så) till både barnen och mig!
Kan visa bild en annan gång...orkade inte ta bilder nu! :-)

Nu ikväll har jag sett världens sötaste grej!! Buster hade sin första fotbollsträning någonsin! En viktig grej som jag nog måste skriva ner, för att komma ihåg! Herregud, så söta alla barnen var som sprang runt och jagade bollen. Ingen visste var de skulle göra mål... De stod duktigt på en rak linje för att vänta på sin tur att träna på att sparka iväg bollen mot mål! Tänkte inte alls på att ta med kameran... det måste jag göra nästa gång!!
Buster var totalt genomsvettig efteråt! Detta ville han göra fler gånger sa han! Får vi guldmedalj frågade han mitt i "matchen". Hihi...inte lätt att vara liten inte! Det är mycket man inte kan få begrepp om och som är svårt att förstå!


1 kommentar:

  1. Så han tyckte oxå att fotbollen var rolig, va kul!? Adrian var lika nöjd denna gången!
    Tack för i onsdags, trevligt! Kram Vickan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)