söndag 8 maj 2011

Lång helg!

Vilken fantastisk helg vi har haft!! Vädret har ju varit såå skönt!!!! Har kännt precis som sommar!!
Min härliga helg började redan i fredags! Efter jobbet åkte mamma, Cajsa och jag till Ullared! Där blev det givetvis lite shopping! Fick tag på en del bra grejer! Fina dynor till våra nya altanmöbler, ett par fina linnen till mig och snygga jeansleggins och lite smått till barnen!
Sen blev det även 2 par nya skor till mig inne på Scorett outlet! Är mer än nöjd!
Det blev grill på kvällen i stugan och en del vin och drinkar och prat förstås... Riktig tjejkväll!!

Lördagen gjorde vi inte mycket! Vi satt i varsin solstol hela dagen!! Förflyttade oss enbart när det var dax för rabarberpaj och vaniljsås! Härlig slappardag!

Idag har vi varit hemma hela familjen! Buster åkte iväg och lekte med en kompis på eftermiddagen men annars har vi bara tagit det lugnt!
Ätit fruktsallad, god lunch, lapat sol på altanen, tvättat 3 maskiner tvätt (skönt när man kan hänga ut tvätten!) och Björn har grejat en del med våran altantrappa!!

Vilken helg!! Har njutit i massor. Tyvärr inga bilder tagna...men desto mer text för er att läsa! :-)
Tjaooo!!

1 kommentar:

  1. Heej! :) Härligt med sommarkänsla!! =) ang house of lola så är jag lite intresserad ja =)) Får väl höra av dig sen i höst =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)