lördag 14 maj 2011

Det är klart!

Nu är det klart att jag ska börja sälja House of Lola till hösten!! Känns jätteroligt!!
Känns oerhört kul att få komma hem till olika värdinnor och få visa upp höstens kollektion! Jag älskar deras nuvarande sortiment och kommer garanterat att göra det när det blir min tur att börja sälja också!
Hör av dig om du är sugen på att ha ett homeparty! Om du bokar nu och har ett party i aug-sep får du 100 kr extra i värdinnegåva. Alltså utöver, den vanliga värdinnegåvan!
Jag kommer gärna hem till Dig!!

I veckan fick jag min leverans som jag hade beställt när jag var värdinnan! Så himla fina kläder!! Jag fick en tunika +en extra som gåva, ett par leggins, en topp till Molly och en mössa till Buster!
Jag är jättenöjd och det var barnen med!!

Buster visar upp sin nya mössa och hans nya foppatofflor!

Sötis!!

Mollys nya foppatofflor!

Molly skulle såklart också vara modell! :-)

Blev aldrig någon bild på Molly med den nya toppen! Får visa det en annan gång!

Ha en fortsatt bra helg!
Här ska det avnjutas en fantastisk ostbricka ikväll tillsammans med lite skumpa! En helt vanlig lördag! :-) Lyx, om du frågar mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)