onsdag 16 september 2009

Vill ha!!!!

Idag gick jag och Molly på stan en liten runda innan det var dags att luncha med mammorna! Idag blev inget inhandlat men igår köpte jag mig däremot ett par nya jeans, present till barnens kusin och skor till Molly!

Har drabbats av nån slags jäkla vill ha sjukdom just nu!! Vill ha så mycket! Jag har inte handlat mycket till mig själv de senaste åren känns det som när man varit gravid, ska gå ner kilon, bara levt på mammapeng mm. Men nu börjar jag bli trött på det.
Har lust med att köpa så mycket till mig själv just nu. Det behovet har jag inte haft innan. Men NU har jag det!
Önskar jag kunde vinna lite pengar!!! Köpte två trisslotter idag men jag vann bara 25 kr...
Kanske ska fortsätta köpa några lotter i veckan. Kanske man vinner till slut...eller kanske inte...
Den som lever får se..

4 kommentarer:

  1. Känner igen det dör vill ha behovet, om man ändå vore miljonär ;-)

    SvaraRadera
  2. Haloj!!!

    Klart vi ska ses men jag måste erkänna att det är lite mkt för tillfälet. Men nu tycker jag vi tar tag i detta, jag ringer Frida bokar en dag och så hör ngn av oss av oss.

    Ska bli så skoj att ses igen.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman!!!

    Du nu ringar jag Frida och bokar en dag så hör vi av oss och ser om den funkar för er!!! Det är jag som haft lite mkt det sista och inte riktigt hunnit med:)

    Ska bli så skoj att ses!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Oj oj...jag är nog lite trög, så nu att du var tvungen att gk kommentaren innan den syns. Så nu får du tre kommentarer av mig på ett bräde;)

    hihi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)