lördag 26 september 2009

Själv hemma

Nu sitter jag med ett glas rött och har precis lagt det ena barnet i familjen! Buster får vara vaken en stund till! Men han ser väldigt sömnig ut så det blir nog sängen för honom snart med.
Björn är på killfest idag så min kväll ska jag ha helt för mig själv. Ska bli härligt!! Har inte ont utan det...tycker bara det är skönt, för det blir så sällan!
Ska nog plocka fram mina scrappinggrejer sen! :-)

Igår var barnen och jag på stan en sväng ihop med Cajsa och Didrik! Alltid lika mysigt att umgås ihop!
Det blev en sväng på den årliga höstmarknaden. Lite marknadsgodis och karusell så var dagen gjord! Buster såg så lycklig ut hela dagen! Dessutom blev det en liten leksak inne på BR. Sånt får man bara om man är snäll! ;-) Jag fyndade småsaker inne i favvoaffären som hade rea så mamman var lika lycklig hon!!
Det var två små barn som slocknade i bilen på väg hem kan jag meddela. Ja, det var ju helt förståligt, det tar på krafterna!
Igår kväll hade vi M&M med barn här på besök! Vi åt gott och barnen busade som jag vet inte vad. jag ljuger inte om jag säger att de sprang 500varv runt köksön!!! Hahaha...helt genomsvettiga var dem. Ja, barn är för roliga!

Nepp, nu så ska jag ha en trevlig kväll! Hej på er

2 kommentarer:

  1. Hej hej, då var det nog dig jag såg i åhlens parkeringhus då :)

    SvaraRadera
  2. Gud så gött vännen! hoppas du njöt ordentligt i går då när du fick en kväll för dig själv! ;-)
    hoppas vi ses snart! I veckan ska jag o kai vara på teckenkurs tis-fre 9-15 men imorrn är vi lediga.. dock har Irre haft lite feber idag.. men tror det är övergående, verkar ok nu ialla fall. Kan vi inte höras? kom gärna på en kopp ananrs :-D
    kraaam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)