fredag 18 september 2009

En härlig dag!

Idag är det fredag hela dagen!!
Vi har haft ett underbart väder och varit hemma hela dagen! Vi har haft besök i två olika omgångar! Sådana dagar gillar jag!
På förmiddagen var en kompis till mig här och hälsade på! Vi drack kaffe, pratade och lekte med barnen! Dessutom fick jag reda på en underb nyhet!! De väntar tillökning!! ÅÅ vad glad jag blev! Det fick bli en stor kram på det!!

Hade tänkt att laga en god gryta sen till lunchen men barnen ville ha mat NU, så det hanns inte med. Det fick bli pancakes istället! Men de hade de inget emot!! :-)

Efter lunchen fick vi besök av Jenny, Irvin och Elsa! Det var längesen vi sågs nu så det var på tiden! Det blev kaffedrickande i farten under tiden som vi fick hålla koll på ungarna, för de skulle åka runt med fordon på altanen som ännu inte har något staket.
Fullt ös medvetslös!

För en stund sen kom Björn hem från jobbet. Barnen är som magneter på honom nu! Hänger och klättrar på honom!! :-)

På dagens lista återstår nu bara fredagsmys!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra plan för dagen som är kvar. Tror vi ska försöka få in det i planeringen också ;-) kai gick ut och grejade med verandan. och där kan ju han fastna om jag känner han rätt ;-)
    Tack för en mysig eftermiddag!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Så underbart mysigt det låter. Saknar verkligen sådana dagar som ni har haft idag. Ta vara på dem!!! Många kramar från oss

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)