torsdag 3 september 2009

Välkommen Höst


Nu e det verkligen höst. Ja, man kan väl tycka att det har varit det ett tag...men nu e det september. Då är det konstaterat att sommarmånaderna är slut.
Höst är inte min favoritårstid men måste ju faktiskt säga att den är ganska mysig ändå.
Med mycket levande ljus, sitta inne, dricka gott te och bara vara, det är höst för mig.

Mina ljung och kol är planterade ute på trappen för någon vecka sedan, men idag tog jag tag i mina blommor inne. Hade tröttnat på mina mårbackor som jag hade i vardagsrummet nu. Kanske klipper ner dem och förvarar dem under vintern, har inte bestämt mig ännu.
Istället för dem fick det bli en porslinsblomma i en av mina gamla krukor. Om man lyckas med att få dem att trivas tycker jag blommorna blir så otroligt söta! *hoppas hoppas*
Köpte en söt liten lykta som föll mig i smaken. Den får stå jämte och lysa upp i fönstret!


För övrigt så var Mollybus på bushumör tidigare ikväll när mormor kom förbi för att hämta Buster. De skulle gå på cirkus! Spännande!

1 kommentar:

  1. Hösten är mysig tycker jag med. Ja till en början iaf. Tända ljus o bara mys på kvällarna. Hoppas allt är bra. Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)