måndag 7 september 2009

En lugn stund

Det var några dagar sen jag var inne och skrev nu. Känner att man inte får så många stunder över då man kan sitta här och skriva. Full rulle konstant!

hmm vad har hänt sen sist. Börjar bakifrån... Buster hade jättekul ihop med mormor på cirkusen!! Han var dock rädd första sunden innan det blev paus. Han tyckte nog att det var högljutt också för han höll för öronen den mesta delen!!

I fredagskväll var jag ute och gick 40 minuter med C. Fasen vad gtt att ut och röra på sig lite. Det regnade ute med vi tog på oss regnkläder. Inga ursäkter här inte!
Måste försöka att göra detta oftare! Måste unna mig själv den tiden!

I lördags var vi bara hemma hela dagen. Vi gjorde absolut ingenting. Jo, just det ja. Molly och jag var ju på babysim som vanligt. Hon tyckte om det och var jätteduktig. Hon dök under vattnet flera gånger och kröp duktigt över madrassen i vattnet! Precis som man skulle!
På eftermiddagen gick Björn ut och letade efter svamp! Han kom hem med 3,5 kg kantareller! Inte helt tokigt! Gott att ha i frysen när man blir sugen på kantarellmacka!

Igår kväll var jag ute och gick igen i 50 minuter. Såå himla skönt verkligen! Ska göra detta till en vana!
I morgon är det dagis igen och Molly och jag ska iväg på 1-årsfotografering! Hoppas hon sköter sig då med!!

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt med promenader, det blir nästan som en drog till slut!
    Gäller bara att inte hoppa över för många dagar, då blir det genast väldigt jobbigt att ta sig ut igen...konstigt.

    Kram Frida

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)