tisdag 8 september 2009

Buzzador


Måste bara berätta för er att jag blev en Buzzador för ett tag sen. Igår fick jag hem det första provet! En himla massa youghurtar till Molly! Det är ett nytt smakprov på youghurt som inte har kommit ut i affären ännu. Mitt jobb är att skriva rapport på vad vi tycker om den. Inte så jobbigt.
Helt konstnadsfritt att vara med. Man får förslag på olika erbjudanden så får man tacka ja eller nej, beroende på om man vill vara med. Ju mer man är med ju mer poäng får man. Kan det inte så bra ännu men tycker det var ganska kul nu när man fick ett rejält smakprov för barnen. Det var 8st förpackningar i 2 olika smaker, så den som vill ha får hojta! Ju fler som vill testa, desto bättre. Om ni vill vara med i Buzzador så skriv din mailadress så kan jag tipsa dig som medlem!

2 kommentarer:

  1. Hej det där med att testa olika produkter lät ju jättebra!!! jag vill gärna testa!!
    min mailadress:
    eal_81@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  2. jag vill va me:
    mia.sjostrand@hotmail.com

    kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)