tisdag 14 januari 2014

Resultat och träningskläder

Hej på er!!
Idag var min första vägning och mätning efter att ha haft en vecka med bra mat och en del träning!

5 pass hann jag med förra veckan! Gött jobbat Frida!! Är så jävla nöjd över mig själv! 
Jo, vägde mig först idag men knappt nått resultat där! Marcus som leder hela kursen har sagt från början att vi inte ska väga oss egentligen, vikten säger ingenting! Mycket riktigt så hade jag gått ner 3-4 hg bara... Fasen vad besviken jag blev. Men sett mötte de mig över bysten, midjan, överarmen och höften! Jag hade gått ner 9,5 cm på 1 vecka!!! Då blev jag genast nöjd med en gång!!!

Detta känns så rätt!! Har inte varit besvärligt eller jobbigt att jag har låtit bli sötsaker och annan skit!! Har inte smakat en endaste liten smula av något onyttigt! Men har inte ens varit sugen.

Köpte nya brallor härom dagen förresten så jag ska kunna byta och slänga de andra i tvätten lite oftare! Behöver ju ha mer träningskläder nu när jag tränar lite ner!! Kul och motiverande också!! Dessa fick jag syn hos Johanna Toftbyn blogg! Riktigt sköna!! Köpte även proteinpulver men jag kan inte få i mig det... Blandat som en shake fick jag nästan kräkningar! Urk!!! Herbalifes är betydligt godare!!

Behövde absolut nytt i min tröningsgarderob! Har typ ingenting för jag har ju knappt tränat innan! Jo, men det var ju längesen! Det har hur som helst blivit ett linne som jag beställde på Nelly.com's  rea härom dagen! Men den har inte kommit än! Idag fick jag syn på en sport-bh för 75kr och denna vindjackan för 100kr! Otroligt billigt!! Skulle annars ha kostat 600kr ihop! Det kallar jag fynd!




Lite nytt från mig! Nu blir det pw en timma!! Hej hej!!

1 kommentar:

  1. Så duktig du är som kommit igång så bra! Härligt! Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)