onsdag 3 juli 2013

Jag har blivit faster!!

Hej på er!!!

Idag har alla mina tankar gått till Robert och Hannah som har fått sin lilla docka!! 
Kan inte sluta tänka på hur rörd min älskade bror var i morses när han ringde och berättade att de hade fått en liten flicka som vägde 2220 g och var 46,5 cm lång!! Stor lycka!!!!

Lilla "Harry" som bebis i magen hela tiden har kallats var en flicka!! Tänk så snopet!:-) så roligt och vilken överraskning för alla! En stor anledning att inte veta könet innan!!:-) livets största  surprise helt klart! 

Fick höra inatt att jag fick sms men läste i morses och då stod det 3 min mellan värkarna!! I morses när Robert ringde förstod jag att det var klart!! Sååå underbart!! 
Hon e nog en nyfiken liten tjej med mycket styrka eftersom hon så gärna ville titta ut nästan 7 veckor för tidigt! Å, minns den glädjen och lyckan!! En händelse som man inte kan förklara eller beskriva med ord! För ord saknas för denna stora händelse! Detta höll bror med om!! Ja, precis så är det sa han!!

Kan inte säga annat än att nu längtar jag ihjäl mig efter att få känna, titta och mysa
med denna lilla sötisen!! Sååå välkommen till världen lilla "Harriet"!:-)

2 kommentarer:

  1. Ja nu vill vi träffa det lilla livet så fort som möjligt! Stor lycka i familjen!! Fin faster har du flicka lilla!! Kram från nybliven farmor!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med en liten bebis :-)
    Grattis faster! Och stort grattis
    Till Robban & Hannah :-)
    Kram Vickan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)