söndag 21 juli 2013

Getterön!

Hej på er!! Å vad jag älskar att ut och åka med våran husbil!! Svensk sommar är helt klart det bästa!! Synd att åka utomlands när det är kanonväder här hemma!! Idag har det inte varit ett enda moln på himlen! Det vill man inte gå miste om!

Igår em åkte vi till Gettön med husbilen! Vi hade bokat plats här för att träffa Carola och Josef som hyrt en liten stuga här på campingen! 
Vi gick bort efter en stund till "Pinnen" och grillade allihopa! Hade en supermysig kväll!!!
Idag har Björn, Josef och Zeb vart inne i Falkenberg och tittat på alla bilar på Wheels and wings. Carola, barnen och jag valde att ligga på stranden hela dagen eftersom solen lyste från en klarblå himmel!! Vilken fantastisk dag!!!

Senare på em åkte vi spontant in till tre toppar! Vilken sjukt god glass de har  där!! Lång kö som vanligt, men underbart gott!!! 
Ikväll gjorde vi långbord utanför vår husbil! Grillat kycklingfilé, sallad och sås! Gott gott!! Barnen cyklar runt här och har   jätteskoj här! Jag viill inte åka hem i morrn! Hade lätt kunnat tänka mig detta några dagar till! 









Ikväll tog Carola, Molly och jag en cykeltur runt getterön!! Vilken kväll! Vindstilla, tyst och en vacker himmel! 

Kom hem sen och la barnen efter en stund sen har vi suttit med tända ljus och myst! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)