söndag 3 juli 2011

En barnfri helg!

I morses åkte Björn och jag och hämtade våra små kottar igen! De har varit hos morfar och Eva sen i fredags em. Tanken var egentligen att Björn och jag skulle åka till Oslo på fredag fm till söndag em utan att jag visste om något. Detta hade han fixat som en överraskning till oss båda. Barnvakt och ledigt från jobbet hade älsklingen fixat.
MEN, i onsdags kväll kom en kompis till Björn förbi med en för tidig födelsedagspresent. Jag visste om detta!! Björn fick då biljett till IRON MAIDEN som skulle spela på fredag kvällen. Han uppskattade såklart detta men avslöjade då vad han hade tänkt att vi skulle göra i helgen! :-) Hahaha, jag blev hur förvånad som helst...och visste att Björn även skulle gå på Big 4 nu ikväll. (Biljett han skulle få av mig i för tidig 30-årspresent!) Så lite tight med tid för att åka till Oslo kände jag! Jag gav biljetten till Björn som var ifrån mig och berättade hur jag hade tänkt! Så Oslo blev det tyvärr inte denna helgen. Det fick bli 2 konserter för 30-åringen istället!! Vi tar Oslo en annan helg istället!
Eftersom barnvakt redan var fixat så hade vi en helt egen dag bara vi två i Göteborg. Det blev en massa shopping, god lunch på en uteservering, underbart väder och lite till shopping!! Hittade en massa fint!! :-) BLa en fin SVEA-tröja, deigualshorts, brallor och kjol också från desigual! Allt på REA! Perfekt! :-)
På kvällen grillade vi och delade en flaska vin! Haft en riktig myshelg! Viktigt att rå om varandra utan barn någon gång!

I morgon är det dax för lite jobb igen! Men känns ganska ok när jag varit ledig ett par dagar nu!

1 kommentar:

  1. Vilken otur att överraskningarna krockade, men ni hade ju det hur mysigt som helst ändå! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)