måndag 18 juli 2011

bilder!

Längesen jag skrev igen!! Hinner inte nu när det är semester och sol!!!
Förra veckan var Björn och jag själva igen!!

I lördags för en vecka sedan hade vi en rejäl fest för 30-åringen i huset!! Det var alltså Björn som firades!! Vi hade en rolig eftermiddag och kväll med skumpa, tipspromenad, lekar, god mat och dans på kvällen!! Alla hade en toppenkväll!!! Vi var 30 vuxna och 10 barn här hemma!! Som tur var hade vi tur med vädret så alla satt ute på altanen och åt!!
Björn var med än nöjd med sin fest och att alla kunde komma!!

På söndagen tog S och M med sig barnen för att vara i stugan en vecka! Barnen skulle annars ha varit på jourdagis eftersom deras dagis nu har sommarlov! Men de var en lyckad vecka både för dem och för oss! På måndagen den 11 juli, själva dagen då Björn fyllde var vi på Vinci och åt god mat på kvällen, sedan gick vi på bio! Bäst att passa på när barnen inte var hemma!!
Jag han med att simma ett par ggr i badhuset och det har varit lugnt och skönt!! :-)

I helgen som var åkte vi ner till stugan och träffade våra troll igen! Jättekul att ses efter så många dagar utan varandra! V och M kom ner med Adrian också och vi spenderade hela lördagen i solens tecken! Det blev både, cykling, bad, karusell i Bua hamn! Där var det nämligen makrillsfestival! Massor med folk och barnen fick sockervadd och popcorn med såklart! På kvällen åkte vi in till Varberg för att se på alla bilar! Det var ju wheels and wings! :-)

Nu ät vi hemma igen och idag har vi haft fika för en massa kompisar! 8 barn och 4 mammor!! hur mysigt som helst!

Bjuder på lite bilder från helgen!

Buster och Adrian cyklar!! Nu mera utan stödhjul!

Molly trivs i gungan!

gott gott!!

goa kompisar!


Var en sväng på leklandet i Varberg!

Neela och Buster leker lady och Luffsen!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Leklandet i Vbg? Vart ligger det?
    Hoppas ni har en skön semester!!

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag gillade inte heller att jogga i början, men grejen för mig var att säga upp mitt onödigt dyra gymkort eftersom jag ändå aldrig utnyttjade det, samt tiden... jag kan nu börja träna utanför dörren hemma o slipper sitta i bilen en kvart först + leta parkering.
    I början orkade jag knappt en kilometer, så det är kul när man märker att det ger resultat! Haha, jag har inte ens en iPhone, jag mäter ut min runda på www.jogg.se när jag kommer hem. Men jag vet att det finns appar som hjälp, en heter RunKeeper och en annan heter Löparappen. Det är ju absolut en kick att se att man orkar längre o längre, alternativt att man blir snabbare :-)
    Hoppas du vill komma igång, det är väldigt skönt efteråt om inte annat!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)