onsdag 1 januari 2014

Välkommen 2014

Hej på er!!

Allt väl?? God fortsättning på er! Hur har ni haft det det senaste...ni lyser med eran frånvaro bland alla kommentarer...kanske blir bättre nu detta nya 2014! ;-)

Hur firade ni nyår? Var det en riktig baluns med glitter och glamour, en hemmafest, parmiddag eller kanske bara en lugn och fin kväll hemma med familjen?
VI valde de sistnämnda. Delvis för att jag skulle jobba idag (nyårsdagen) och delvis för att jag har jobbat väldigt mycket och knappt varit hemma en enda kväll med resten av familjen på ca 1 vecka. Det är kul när det händer mycket men också skönt att bara kunna vara hemma och koppla av med familjen.
Vi hade förberett med partytutor, bordsdekoration, lite smällare och raketer, allt för barnens skull så det ändå skulle bli lite festligt!
Björn hade fixat en riktig skaldjursfrossa som smakade gudomligt gott!! Det var räkor, kräftor och musslor som han gratinerade i ugnen! Till detta blev det en fantastiskt god champagne!
Jag gjorde även ett gott viktlöksbröd som vi hade till!! Mmm!!!

Detta var i mina ögon minst lika bra som en hejdundrande fest! Tid med det käraste man har!

Inga kort denna gången tyvärr, men önskar er alla ett riktigt härligt, glatt och underbart nytt år!!
KRAM FRIDA

1 kommentar:

  1. Det låter som en härlig nyårsafton! Ibland behöver man lite lugn och ro och då ska man ta sig den tiden, man känner själv vad man behöver. Er kväll låter toppen! Jag önskar att ni får ett fantastiskt fint nytt år 2014! Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)