torsdag 9 januari 2014

Dag 2

Hej igen!! Måste bara skriva ett litet kort inlägg innan jag lägger mig!! Har funkat kanonbra idag med både mat och träning!! Allting handlar om 
👊planering
👊vilja
👊karaktär
👊 röra på sig

Det finns väl såklart mer man kan fylla på med här, men detta är nog bland de viktigaste! 

I morses tog jag en Pw på bandet här hemma efter att jag sagt hej då till Buster!  Gick snabbt i 30 min, sen lite styrketräning på golvet! 

Ikväll hade jag sån energi och hade inget särskilt för mig Nör barnen hade lagt sig och Björn ändå jobbade! Satte på dvd från Annika sjö och körde ganska hårt!! Helt genomsvettig efteråt!!!
Börjar undra vad som hänt med mig, detta är inte likt mig! Har börjat få en jäkla energi!! Inget sötsug än... Vet inte om det kommer eller om det försvinner med hjälp av herbalife... Molly ville baka vanliga chokladbollar idag! Det gjorde vi men jag smakade inte en enda gång, inte ens sugen!! 

Ätit chili con carne idag!! Gott och proteinrikt!

Kram från idag!! 

5 kommentarer:

  1. Du har verkligen kommit igång jättebra! Jag blir också inspirerad! Härligt Frida!! Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Grymt jobbat!! :-) hejja hejja!!!! Visst är det gott att komma igång! Jag kände att jag fick en kick och kom igång för ngr veckor sedan.. men nu har jag blivit sjuk.. blä.. din blogg kommer inspirera till att komma igång igen. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Grymt jobbat!! :-) hejja hejja!!!! Visst är det gott att komma igång! Jag kände att jag fick en kick och kom igång för ngr veckor sedan.. men nu har jag blivit sjuk.. blä.. din blogg kommer inspirera till att komma igång igen. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tack Jenny! Kul att höra! Ja, kul om man kan inspirera andra!!

    SvaraRadera
  5. Krya på dig med vännen!! Kram!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)