lördag 11 januari 2014

Överraskning!

Hej! För ett par veckor sedan köpte jag biljetter till hela familjen så vi kunde se Disney on Ice idag! Barnen hade ingen aning, så det blev en rolig överraskning för dem!! Blev väldigt uppskattat! 




Vi fick se blixten Mcqueen och hans vänner, tingeling, lilla sjöjunfrun och toystory!

Såklart skulle de handlad popcorn, ahlgrens bilar, dricka mm. Dessa popcorn kan jag ju lätt vräka i mig annars! Men åt inte en enda! Hade istället med mig en liten chokladbar från herbalife som var lagom som ett mellanmål idag!! Perfekt! 

Känner mig vansinnigt nöjd över första veckan so far!! Ska bli skoj att väga sig på tisdag och se om det har hänt något! 

Ni som är med i weight loss challenge! Hur går det? Tränar ni mycket? Jag har tränat mån-tors denna veckan. Fortfarande träningsvärk! Får se om det hinner bli någon träning ikväll... Barnen har en kompis som ska sova över och i morrn jobbar jag! Vill gärna hinna!!!

Ha en fortsatt go helg! Kram från mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)