måndag 17 juni 2013

Rolig jobbhelg

Hej på er alla glada!!

Vilken helg!! Jag har jobbat hela helgen! Inte särskilt jobbigt kan jag påstå! Har badat i familjens nya bubbelbad och gått på Gekås och handlat!!




Bild från Instagram!!:-) 

S behövde massa nya kläder för han har vuxit ur så mycket! Vi var två glada assistenter som gärna följde med till Ullared! Fick handlat lite roligt jag med!! 2 nya linnen till mig, ett par jeans shorts och ett par mjukis shorts i äpplegrön färg! Jättesköna! 60kr dessutom! Helt galet!!

Kom hem sent igår! Slutade kl 22. Sen blev det till att packa upp allt jag hade handlat och även mina övernattningsgrejer! Sen kändes det som man hade en hel undervåning att städa!! 
Men det får jag göra idag! Blä vad jag avskyr detta!! Behöver nog anställa en städerska snart!! Vill slippa komma hem från jobbet och fortsätta jobba heltid hemma!! 

Björn har varit på svensexa i helgen! Jag var ju bjuden på möhippan men det var oxå nu i helgen. Ställde till det lite eftersom jag jobbade och att Björn skulle iväg samtidigt! Jag hoppade därför över. 

Barnen har oxå haft en rolig helg!! Buster har tränat bmx i Lidköping tillsammans med klubben där han tränar!! Molly har gått på stan med mormor! De han även med ett besök i vår fina djurpark!! Läs gärna hennes blogg!! Fina bilder!! Länk finns på sidan här!:-)

Idag jobbar jag från 16-22. Har redan tränat och barmen sover ännu!! Härlig morgon!! Nu blir det kaffe och röj! Första maskinen tvätt e redan i gång! 

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)