tisdag 18 juni 2013

Midsommarfirande och EGO tid!

Hej på er! 
En ledig dag idag! Började med nagelfix i stan!! Barnen var så duktiga! Blev ju att de fick följa med eftersom jag var ledig! = inget dagis! 

Molly fick också sina naglar målade! Så gulligt!! 




Kul med fina naglar till bröllopet som är på självaste midsommarafton! 
Åkte sen och hämtade fina T som skulle hjälpa mig att göra mitt hår hemma på altanen! Lyx!! Sola och bli fin i håret samtidigt!! 
Nu e jag långhårig igen!! Och min sidecut är tillbaka igen!! Me like!! Tack snälla gulliga T!!!

Sen blev det midsommarfirande på barnens dagis! Alltid lika mysigt!! Barnen sjöng först för oss andra sen blev det dans runt stången och fika! 
Ikväll får jag besök av C!! Roligt att äntligen ses igen! Ska bjuda på goda kvällsmackor!
Jobb i morrn igen sen SEMESTER!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)