söndag 23 juni 2013

Bröllopet

Hej!! Oj oj oj!!! Vilket fantastiskt vackert och lyckat bröllop!!

I fredags på självaste midsommarafton tog vi en lugn förmiddag! Solen stekte på ganska bra! Vi satt i solstolarna och njöt! Barnen sprang omkring och lekte! Bor intill en lekplats och strand finns också precis intill!! Jättemysig camping! Mamma och Lars har bott precis jämte oss också. Denna gången hade de fått låna vårt tält, eftersom de har sålt sin husbil nu.
Vi gjorde oss i ordning vid 13 tiden för att sedan bege oss i väg till bröllopet som hölls vid Blynäsgården. Alla gästerna vad samlade när brudparet gjorde pampig entré! De kom med båten och trumpet spelades av Brudgummens far!  Väldigt vackert och allt kändes bara såå perfekt! Solen sken på oss alla! Brudparet var sååå underbart fina, alla var på toppenhumör och allt klaffade verkligen!

Efter vigseln blev det dans runt midsommarstången, till alla barns glädje! Sen skålade vi med rose o j därefter gick vi in till den vackra lokalen som hade smyckats och dukats!

Väldigt god midsommarbuffe bjöds det på!! Massa gott!!
Många tal hölls, det blev kaffe och bröllopstårta och dans givetvis!  Har fortfarande ont i mina fotsulor av all dans!

Herregud vilken rolig kväll!!! Väldigt lyckad! Det blev sent denna kväll!! La oss inte förrän 03 tror jag...

Igår var en riktig slappardag! Vi satt och pratade om kvällen och många goa skratt blev det!
Sen spelade vi minigolf!! Vi är ett stort gäng som har sovit på campingen så det har varit riktigt kul! På kvällen igår åkte vi in till Vaxholm och åt på restaurang! Vi var ett gäng på 10 pers som åkte dit!
Sen blev det en båt tur med Martin! Han körde bort oss till ett hus som 3 andra familjer hade hyrt under helgen! Där blev det ännu mer fest!  Sååå jäkla roligt har vi haft det!  Tog tack tillbaka till campingen 02.30 inatt och då fick vi för oss att vi skulle ta ett natt dopp i vattnet!! Sagt och gjort!!! Ha ha ha! Tur inga Andra var vakna!! Hahaha!! Sååå roligt!!

2 sena nätter, men lika bra när ändå ångan är uppe!:-)
Nu har de flesta åkt hemåt men vi stannar kvar och tar en grillkväll med brudparet ikväll!