onsdag 12 juni 2013

Allmänt och bloggar!

HEJ!!

Läget? Här är allt fint!! Har varit på utbildning hela dagen idag!! En väldigt intressant och lärorik sådan! Barnen skulle varit på dagis hela dagen men Buster fick en förfrågan härom dagen om han ville följa med sin kompis till Djurparken! Så han fick med sig pengar och blev hämtad på fm för att få en heldag på djurparken!! Tack snälla Vickan!! Jättekul med detta initiativet!! Molly fick följa med sin finaste kompis E hem efter dagis. Det blev bad, plask och massa skratt!! Så roligt när även lillan kan få leka av sig med tjejkompisar!!! Hon har alltid annars fått vara den som bara fått hänga med liksom!!

Vill visa er två st bloggar som jag nyss börjat läsa. Först och främst så har min goa mamma börjat blogga!! :)  Titta på detta fina inlägget som hon gjorde senast! Det handlar bla om våran helg på klädesholmen!! Massa fina bilder bjuder hon på!


En annan blogg som jag såg idag var denhär!!! En heeelt otrolig viktresa som denna unga snygga tjejen har gjort!!! Jag kan inte fatta hur grymt duktig hon är!!? Hon skriver så personligt och ödmjukt på nått vis! Jag fastnade med en gång!!! Läs!! http://goingsmaller.blogg.se/
Hon har gått ner från ca 130kg till ca 55 kg!! Grymt bra jobbat!!

Själv försöker jag tampas med ca 5 kg. Sen är jag nog ganska nöjd...men tycker DET är svårt??? Hmm... Kan hon så kan väl jag för sjutton gå ner!!

2 kommentarer:

  1. Det var bara kul att ha med honom! De hade så roligt på djurparken så :-) kram Vickan

    SvaraRadera
  2. Jag med skulle vilja gå ner lite mer, eller egentligen bara byta ut lite fett mot muskler, men tycker det är sjukt svårt alltså, träning är inget som kommer naturligt för mig. För min del är det nog lite så att jag ändå är ganska nöjd som det är, och då blir motivationen inte så stark till att köra igång. Däremot när jag inte får på mig brallorna längre, då blir det fart på mig, varenda gång :p

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)