fredag 17 maj 2013

Sommar!

Helt otroligt vilken sommar vi har fått!! Närmare 27 grader idag! Oj oj oj!!! Ljuvligt!! 
Idag har jag jobbar extra på larmet!! Riktigt kul att träffa några av de gamla jobbarkompisarna därifrån! Var så längesen! Direkt när jag slutade åka jag och hämtade barnen! Sen åkte jag till Rusta!! Hade spanat in en planteringsbänk som jag så gärna ville ha på altanen!! Sen handlade vi tillsammans med Hannah som vi mötte upp!!

Hemma blev det sol på altanen! Vi satte ihop min fina lilla bänk!! Blev skitnöjd! Vad mycket det gjorde!! Lite roliga blommor och tomatplanta blev det genast lite mer liv! 

Vi åt så klart grillat ikväll!! Riktigt grillväder! Björn hade fått fisk från ett par kompisar som fiskade igår! En röding och en regnbåge!! Riktigt gott blev det!

Nu väntar jobbhelg för mig! Men tror vi kommer ha ganska kul...:-)
Ha en fin pingst!


2 kommentarer:

  1. minvardag56.blogspot.com20 maj 2013 kl. 21:03

    Härligt det ser ut!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Åh va mysig planteringsbänk blev riktigt gulligt! När ska vi ses? Känns som evigheter sen barnen lekte med! Kraam !

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)