onsdag 15 maj 2013

Mycket gjort idag

Hej på er!! Skulle egentligen haft utbildning idag men det blev framflyttad!! Blev inte ledsen av att gå en ledig dag istället!:-) Buster har ju varit i skolan och sedan skulle hem och leka med en kompis och Molly åkte i väg i morses med flera kompisar och några andra mammor på utflykt!! De fick komma på ett privat litet ko utsläpp!!  Ca 40 kossor var hel galna av lycka, barnen fick fika och lunch och lekte en massa!! Riktigt skoj när de börjar bli så stora att man kan låta de vara med kompisar på det viset en hel dag! Men vad har få mamman i familjen gjort hela dagen?! Jag har varit själv hela dagen!!! Haft det otroligt gott måste jag säga! På fm åkte jag in till stan. Gjorde lite ärenden och åkte hem sen och tränade till min dvd! Sen gjorde jag lunch, bakade lchf kokostoppar! Jag planterade lite fler blommor i mina utekrukor, städade och solade!! Har fått massor gjort idag!! Älskar sådana dagar!!

I em e jag hade hämtat barnen från deras kompisar åkte vi till söta Tina! Satt och pratade en stund och sedan blev barnen klippta av Tilda!! De blir alltid så fina! Buster vill ha längre hår nu så det blev lite frisyr på vägen dit!:-)

I morgon väntar oxå en ledig dag! Får se vad vi hittar på då!!:-)






1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)