torsdag 23 maj 2013

Greta och Anna!

Hej på er! Ledig dag idag! Riktigt mysig! Blrjade dagen med pw blandat med löpning! härlig start på dagen! 

Buster har varit på sin allra första skolresa! Hela skolan åkte ned buss till Göteborg! Först gick de i botaniska trädgården sen blev det universeum! God fika skulle givetvis med i ryggsäcken! En mycket nöjd liten kille kom hem och hade massor att berätta!
Molly och jag var hemma hela förmiddagen och hade Carola och Zeb här på besök! En riktigt mysig fm med både fika lunch e hemma! Bara kaffe till mig och lunchen bestod av en skitgod pastasås men utan pasta till mig förstårs! Däremot fick det bli lite sallad till! Jag tänkte faktiskt testa periodisk fasta nu dessa dagar när jag är ledig! Åt sista gången i går kväll vid 20 och inget förrän 12 idag! Vill prova detta i 4 dagar nu och se vad det kan ge för resultat!!:-)

I em åkte jag in till stan för att lämna barnen med mamma! De skulle gå en runda på stan och jag ville in på Greta och Anna! Hannah mötte jag upp utanför! Hon ville också hänga på! 
Det var ju kundkväll där idag mellan 16-18. Småstadsdrottningarna var där och hjälpte till!! Fick riktigt bra hjälp av fina Johanna Toftby! Hon var verkligen urduktig! Det märks att hon e van vid kläder!! Denna inspirations källan får jag inte nog av! Berättade för henne att  jag i julas vann en ghd plattång av henne o v att jag läser hennes blogg så fort det blir ett nytt inlägg! Så om du läser detta Johanna!! Riktigt riktigt kul att träffa dig!! Får bli en klippning hos dig så småningom så man kan prata ännu mer! Höll ju på att aldrig komma från affären!:-)

Nu ska jag njuta resten av kvällen! I morgon är det fredag!!:-) tjoohoo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)