onsdag 22 maj 2013

Nu tar jag helg!

Hej på er!! Hade en jobbhelg helgen som var och igår var det en skön ledig dag! Idag har jag varit med S i skolan igen och nu är jag ledig igen 4 dagar! Nästan för länge för att inte börja sakna den goa familjen!:-)

Efter jobbet idag var det dax att handla! Hade skrivit en inköpslista i mobilen som jag nästan kunde pricka av helt! Skulle haft sukrin och flormellis men ICA maxi hade inte det! Inte vad jag kunde se iallafall fall! Bad om hjälp från 2 olika tjejer men ingen hjälpte mig! Den ena hänvisade mig till kassan och den i kassan sa vart jag skulle leta. Där har jag redan letat sa jag men det ska vara där...fick jag till svar! Mängder med folk i affären och jag går tillbaka till bokhyllan! Men inget sukrin! Hon hade ju kunnat visa mig med egna händer istället för att bara berätta! Dålig service enligt mig!! Blev sur och struntade i det jag letade efter! Hade ägnat alldeles för många minuter till ingen nytta och dessutom går kassen sönder e jag är färdig för att gå ut i från den jäkla affären! 

Kom hem och nattade barn och åt lite lätt sen blev min avkoppling att baka! Slängde ihop fröknäcke! Himla gott att ha hemma! Sen gjorde jag även en frozen peanut Chocolate cheesecake! Gott att ha i frysen om man får besök!:-) eller efterrätt om man e sugen! Dessutom är den helt sockerfri. Näst intill iallafall! En lchf variant! 

Nu e det bara slapp i soffan som gäller och ta vara på mina lediga dagar ! I morgon fm blir det träning igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)