måndag 15 april 2013

Vilken värme

God kväll i stugorna!
Lite knepigt väder vi har haft idag. Det var regnigt och väldigt grått ute när jag åkte till jobbet i morses men sen när vi kom till Göteborg så sken solen från en blå himmel! Men vid lunchtid tittade vi ut och så var det spöregn! I kväll nör vi ålte hem var det 13 grader ute!! såå skönt!! vårvärme!! Knepigt vilka svängningar! tror våren e här!! Börjar längta rejält tills vi får en helg som vi kan ut och åka lite med husbilen!!

Det blev sen kvällsmat för mig ikväll! Björn är på Elfsborg matchen med jobbet. Så när jag slutade 17.30 åkte jag och hämtade barnen hos Björns kompis som hade vart gullig och tagit hand om de en stund. Sen var det hem och göda mina små och sen nästan bums in i sängen! De ska upp tidigt i morrn med!

Ligger helt utslagen i soffan nu efter en god kvällsmat och en lång med rolig dag på jobbet! Längtar lite tills i morrn! Då ska vi med skolan till "leva och fungera" mässan och därefter till nordstan! Sen ska vi bowla på kvällen!! Ännu längre men garanterat en rolig dag i morrn med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)