torsdag 11 april 2013

Nyladdning inför Beach 2013!

Hej på er!
Ja, ni vet ju att jag kämpade på ett bra tag med viktväktarna och lyckades gå ner ca 8-9 kg! Kände mig supernöjd men så var vi ju på semester...!! :-) Där åt man gott och drack framförallt en del!! En kall öl när solen gassade mot en var ju bara sååå jäkla gött! Så ca4,,5 kg smög sig på igen under den månaden. Jäkla skit!!! Kände den sista veckan, var inte lika bekvämt längre!!

Har inte orkat ta tag i det igen och framförallt inte känt för att räkna alla points hit och dit! Funderade lite kring lchf. Är det så himla bra som alla säger? Värsta innegrejen verkar det ju som!! MEN, jag har blivit riktigt lockad av alla bilder man ser på instagram och bloggar på alla goda rätter och hur alla dessa lyckas gå ner i vikt. Kan de så kan jag!! I söndags (varför börja just en måndag!) så fick jag för mig att prova detta. Jag tänkte bara prova och se vad jag tyckte och tänkte.
Nu har det gått 5 dagar redan och jag har skött mig jättebra! Är hyfsat strikt...om man nu kan vara det. Äter lite mejeriprodukter, men inga grönsaker som växt under jord och ingen pasta, potatis eller ris!! Har ätit 3-4 mål om dagen och inte varit hungrig det minsta!! Ätit mycket ägg, avokade, bacon mm. Igår bakade jag fröknäcke som kan vara gott att ha till frukosten eller mellanmål och jag bakade ett bröd! Pofiberbullar hette de! Tänkte ha i morgon kväll när vi ska äta räkor!!
Jag känner mig riktigt motiverad nu och tycker detta är skoj!! Maten är såå god! Tror jag får min nya bok i morgon med som jag har beställt! Många bra recept där i!

Håll tummarna för mig nu! Det ska jag göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)