måndag 29 april 2013

Svettigt slut!

Hej på er!
Har ni sett Pernilla Wahlgrens blogg idag? Där är bilden på mig som hon ville ta i lördags! Kul!!:-)

Har slarvat lite med lchf det sista. Kalas och utekväll i lördags! Fasen oxå!!
Men nu kör vi nya tag! Åt rester från lunchen i lördags. Då lagade jag kyckling gratäng! Riktigt god var den!! Perfekt att kunna ta med i lunchlådan också!


Igår blev ju ingen träning med tanke på att jag sov halva dagen! Fy tusan vad dåligt jag mådde!! Men det var det värt!

Så idag efter jobbet (6.30-17.30) blev det matlagning och sen var det nästan dags för barnen att sova direkt! Har knappt sett dem idag!:-(

Har tagit mig i kragen och körde ett intervallpass på löpbandet med! Skönt när det är gjort!! Totalt genomsvettig blev jag! Körde även lite magträning också!
Kommer somna gott om en stund!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)