lördag 13 april 2013

modevisning och Lchf pizza

Hej på er!
Idag har vi haft en annorlunda dag! Barnen och jag åkte iväg till kidzmässan vid 7.30 för Molly skå modevisning där!
Igår em var vi där och provade kläder men Molly fick ett Dora set från mysmyran. Men Molly vet ju vad hon vill! Mysbyxor ville hon inte visa! Försökte förklara för henne att man inte kan få välja kläder när man ska vara mannekäng!!

Men idag när vi kom så hade de bestämt att Molly kunde ha andra kläder på sig! Denna gången från Tuffa Tilda! Detta passade Molly faktiskt mycket bättre. Det blev ett set från Rockefella! Ursöt prickig top med ett par svarta leggings till! Det var lite rockabilly stil på detta! Helt i Mollys smak!! Vilken tur!! :-)

De gjorde även i ordning henne i håret. Hon fick lite rosa färg slingor och plattat hår! Så söt!







Det var lite övning sedan med alla barn! Inte helt lätt att få allt att klaffa med alla små barn! Många viljor och vissa kunde knappt gå själva! :-)
Molly blev väldigt nervös innan det var dax och ballade nästan ur! Ville gå men vågade inte. Jaja...går hon så går hon tänkte jag. Till slut så gick hon ihop med Sabina som var en av dem som höll i det! Jättebra gick det!!

Mormor och morfar med respektive vad också där och tittade!! Så roligt!! Tack snälla för att ni kom!!

Vet ni? Idag har jag ätit LCHF i 1 vecka! Herregud, det går ju hur bra som helst!! Såå jäkla god mat!! Enklare än vad jag trodde faktiskt! Nu ikväll har jag gjort en lchf pizza!!! Sjukt god!!
Tog receptet från Åse!! Har ni läst hennes blogg?? Massor med recept och inspiration!

Vi hade tomatsås, ost, gorgonzola, parmaskinka, oliver, och rödlök på precis som hon hade på sin!! RIKTIGT GOTT!!! Nu äter jag dessutom en vaniljpannacotta till efterätt!! Också hennes recept!
I morgon ska jag väga mig! Spännande att se resultat efter första veckan! :-) Känner att det gjort lite positivt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)