tisdag 9 april 2013

Mysig dag!

Hej på er! Varit ledig idag!! Hunnit massor!!
Vaknade 6.30 så vore ju konstigt annars!!
Tränade direkt när jag hade vaknat! Först 10 min pw på bandet sen satte jag på min dvd!! Underbart efteråt!
Barnen vaknade lagom till jag var klar! Sedan åkte vi iväg till en liten mysig fikastund med 3 andra mammor och deras barn! 3 små bebisar där! Blev jag sugen? Nej, faktiskt inte. Lagom med våra två!:-) däremot lånar jag gärna brorsans och Hannahs barn sedan!!! Tänk att de ska bli föräldrar i augusti!! Såååå kul!!!

Ja, vi har handlat och slängt skräp! Nu har vi varit ute på promenad barmen och jag!! Fröknäcke står i ugnen som jag måste smaka på sen!!:-) gott!!

Just det! Har hämtat dessa snyggingar med!! Beställde på nätet härom dagen!



3 kommentarer:

  1. Snygga! Fröknäcke är supergott! Prova m lite jordnötssmör på en gång!

    SvaraRadera
  2. TACK!! Skriv gärna namn så jag vet vem som skriver! :-)

    SvaraRadera
  3. Haha! Det glömde jag! Det är mamma!! Förlåt!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)