lördag 12 januari 2013

wow vilken surprise!

Min älskling e verkligen fantastisk! Han e den bästa man kan tänka sig! Tänk att vi fortfarande efter dessa 12 år har det så bra ihop!

Idag åkte vi hem till pappa och Eva vid 14 för att att (tydligen) lämna barnen. Björn hade fixat barnvakt på egen hand! Därefter åkte vi iväg! Jag hade ingen aning om vart! Men bilen tog oss till Göteborg! Till Säröhus! Har ni varit hör? Ett otroligt vackert ställe som ligger precis jämte havet!

Han hade bokat Prinsessans gemak!! Ett rejält rum, men skumpa på kylning och ett lyxigt fruktfat!

Jag var orolig över packningen men min älskling hade tänkt på allt! Bikini, sminkväska, plattång, bh, trosor och flera olika klädesplagg!! Så söt han är!
Han hade även köpt med några öl och smirnoff som han vet att jag gillar!

Vi tog på oss barnkläderna och våra badrockar och gick ner till badet! Gud så härligt och avkopplande! Massa olika peelingar, krämer, och annat fanns att ta av! Vi badade i badkar, simmade ut i snäckan mm! Såå härligt!!

Vi fick innan vår 3-rätters gå ner till baren och ta ett glas champagne och lite snacks! Massa goda grejer bjöds det på! Middagen var också helt underbar! Renfile och potatiskaka, och andra goda tillbehör! Creme brulee till dessert. Underbart gott!!

Vilken överraskning! Jag slutar aldrig att förvånas, för överraska kan han verkligen!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)