söndag 6 januari 2013

Helgen

Hej!!
Härlig helg vi har haft!! Massa ledig tid som vi spenderat hemma!! I fredags hade vi goa vänner hemma på middag!! Barnen lekte jättebra tillsammans och vi vuxna hade massor att prata om!!:-)

I går var Björn på jobbet ett par timmar, under tiden passade jag på att träna! Tog med mig barnen men det gick jättebra! Buster tränade också en del! Satt på roddmaskinen hälften hav tiden!!:-) när jag körde situps stod han med mitsar framför mig som jag boxade på! Bra träning! Och Buster tyckte såklart det var skitkul!!

Därefter blev det en lunch på viskan i Knalleland med hela familjen! Mysigt!!

Väl hemma igen satte vi igång med Busters sovrum igen!! Tapetserade en vägg. Sen blev det god mat igen med Brorsan och Hannah som sällskap denna gången!

I morses vaknade jag ganska tidigt! Jag stack iväg och tränade igen under tiden som resten av familjen sussade sött! Köpte med färska frallor och wienerbröd till Björn och barnen!:-) kul med lite extra hos frukost ibland! Jag höll mig till min lättfil och flingor! Ska ner ett par kg till nu! Stått still ett tag nu och fick ett kg extra på vågen efter jul! Attan!! Men det ska tas bort nu!!

Idag har det blivit mer tapetsering och nu är det dags för golv!! Kul!!
En dag till ledigt innan det är dags för jobb!! Kram på er!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)