torsdag 3 januari 2013

På hal is!

Hej på er! Haft en ledig dag idag!! Underbart! Barnen har ju fortfarande lov så nu e det min tur att ta några föräldradagar! Jobbar på tisdag igen!! Långledig!:-)

Idag hade vi flickor lust att gå på stan en stund och spana in rean! Molly, mormor och jag! Buster hälsade på hos morfar under tiden! Hittade en mysig topp från Greta och Anna!! De har 50% på alla kläder, skor och väskor i butiken och det fanns faktiskt mycket kvar!! Helt klart värt ett besök!!

Vi har även hunnit med en sväng till ishallen! Buster fick ju skridskor i julklapp så han ville så himla gärna dit, så så fick det bli! Inte lätt precis! Var flera är sedan jag åkte skridskor!! Men det var riktigt kul! Får bli fler gånger!! Köpte med oss fika och åkte upp till mormor en stund med! buster har längtat efter en semla!! så det ville han ju ha såklart!

Har vart hos min frissa igen på eftermiddagen! Var ju nyss där men min färg hade släppt så hon la i lite nytt!! Blev bra!! Hoppas nu att det håller! Svårt med den röda färgen!

Efter frissan iväntan på att Björn skulle plocka upp mig så gick jag in och tittade lite på Lycka! De har ju såå mycket fint!! Skulle bara tittade tänkte jag men fick med mig en jacka därifrån!! Kunde inte låta bli! En blå chill norway jacka till halva priset! Ska lägga ut min Svea jacka på tradera nu! Tröttnat på den! Tycker alla har en sådan...:-( tror nig jag kan få en 1000 lapp för den! Om du är sugen så säg till innan jag lägger ut den! Varm och go och kommer nog sakna den enorma pälsluvan i så fall...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)