lördag 12 januari 2013

vikt

Hej på er!

Idag firar jag och min älskade man 12 år!! Inte för inte som vi fortfarande lever tillsammans!! KÄRLEK!!

Han är lite lurig. VI ska iväg i em verkar det som! Barnen ska hem till pappa! Vet inte alls vad vi ska göra! Hmm, inte första gången man går och undrar! Han e ganska bra på att överraska!! Ja, spännande detta!

Nu har jag äntligen tagit tag i kragen och börjat skärpa mig igen med mat och träning!! Skötte ju mig så himla bra hela hösten men i början av december tog jag en paus. Dels för att jag var förkyld och dels för att jag inte kände för det just då! Men nu räknar jag pp igen och har tränat 6 gånger denna veckan!! Känns grymt gött när man är igång!

Hade gått ner -0,5 kg denna veckan. Trodde det var mer men igår kväll unnande jag mig en massa geisha!! var så extremt sugen, så därför kanske det inte blev mer än så! Men sakta men säkert. Har ju ingen brådska. Når ändå mitt mål om 2,5kg!
Ja, detta är ju bara siffror...Det säger inte er någonting! Varför är man så hemlig med vikten då? Man är ju alltid så tyst om det!
Jag har exakt gått ner 8 kg sen jag började med viktväktarna. Sen är det ytterligare nått kg sen innan jag började med viktväktarna.

Jag väger nu 64,5kg och när jag började stod jag på 72,5. Känner mig mycket piggare och fräschare nu! Kläderna sitter bra. :-)Innan satt ju allt åt!! Nu är t.om. en del för stort för mig!
Min klädstorlek innan var 38-40 eller M-L men 38 var oftast lite småtrångt. Nu har jag oftast S när jag väljer kläder. Har iofs inte handlat på H&M eller Gina tricot sen jag har gått ner i vikt. (Syftar på kläder med storlek i 36,38 osv. )Bara från House of lola eller Greta&Anna. Då är det iaf S jag har handlat! Har jag aldrig gjort tidigare!  Men jag känner vilket fall som helst mycket bekvämare och snyggare i alla kläder nu! Vill gå ner till 62. Tror att jag ska vara nöjd där...men det får vi se då!

Jaa, det var allt för mig idag! Lite oviktig fakta om min vikt! :-) Men det bjuder jag på!

Lördagskram från Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)