söndag 20 januari 2013

Fest

Hej på er! En dödstrött Frida sitter nu i soffan efter att ha hållt igång hela dagen!!

Eller ja, halva iaf! Blev väckt 10.15 av Buster! Han tyckte det var dags då!!

Jag var på middag igår kväll med jobbet! Det var ett litet avsked för våran Chef som slutade efter 6 år. En mycket trevlig middag med fantastisk plankstek, massa snack och goa skratt!
En lyckad kväll som började med en katastrof! Fick bensinstopp på vägen dit, så blev en timma försenad....!! Men skit i det! Blev sen, men bättre sent än aldrig!

Har mått väldigt bra idag!! Drack bara några glas rött. Blandande inte en massa! Det är jag glad för nu! Har mått prima! Både bakat en kaka som jag ska ta med till jobbet och bjuda på! Vi har varit inne i stan och handlat och hämtat min bil. Sen har jag lagat 2 pajer! En räkpaj och en älgfärspaj! Liten kall romsås och sallad! Vi åt och njöt och har flera lunchlådor till veckan! Himla bekvämt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)