söndag 11 september 2011

ytterligare en helg har passerat

Ja, tiden bara går...nu har en ledig helg passerat förbi och vi har inte gjort något särskilt. Eller...ja, i igår (lördag) var pappan i huset ute hela dagen och spelade paintball med lite andra grabbar. 10 st tror jag de var och det verkade som att de hade en riktigt rolig dag men lite grill på eftermiddagen!
Barnen och jag gick in i skogen och tittade en stund för det var ju såklart väldigt farshinerande för Buster. Han fick prova på att skjuta också, och det var ju såklart ett brett smile i hans söta ansikte efteråt!!

Igår eftermiddag åkte barnen och jag till deras farmor och farfar på kalas. De lekte med sina kusiner och vi åt smörgåstårta och hemmagjord björnbärs tårta.

Idag skulle jag ju varit ledig med...men ställde upp eftersom det blev vab på jobbet. Det är ju tur man trivs på jobbet, så dagen gick kanon, men resten av familjen tyckte det ju var lite trist....eftersom man redan jobbar varannan helg! Det är det enda jag tycker är grymt tråkigt om jag får yttra mig! Varannan helg! Ja, det är 26 helger om året jag hade kunnat tillbringa med min familj... Men men...jag antar att det bara är att gilla läget!
Hur som helst så ville Björn greja lite ute med det kommande pannrummet. Så min gulliga mamma ställde upp och passade barnen undertiden som B och L grejade där ute!

Senare i eftermiddags hade jag Lola party hos en V!! Kul att träffa sina goa vänner emellanåt samtidigt som jag sålde fina kläder!

Nu kommer en ny vecka. Det blir mycket jobb och även lite Lola! :-)
Har flera grejer som jag vill hinna med och göra som tex. klippa mig och gå på bio men vi får se när det blir av. Tid, var ordet!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Tidsoptimister är vi allihopa! =)
    Jag fick mina Lolakläder häromdagen, men en utav mina toppar var restad och kommer v. 40.. Hoppas den gör det?!!
    Hemliga plagget till Noelle var superfint, en gråsvart klänning med rosa knytband nertill och en ficka fram.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Har ju helt glömt av att du har en blogg mé ju! =) Så nu har jag lite att läsa ikapp här inne!!
    Hoppas allt är bra med er, får se till att ses snart!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Det låter för mig som om du hade en mycket rolig helg. Min helg var inte särskilt händelserik.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)