onsdag 28 september 2011

Min alldeles egna modell

Titta så söt min lilla modell är! Idag kom kläderna som jag beställde förra veckan från House of lola! Riktigt snabb leverans! Denna gången blev det enbart till Molly!
Kunde inte låta bli denna urgulliga nyhet som kom den 21 september! En ljusrosa klänning i velour! Finns även i svart. Till denna klänningen fick det bli ett par svarta "lucky longleggins" och den urgulliga matcjande koftan som är riktigt användbar! Bright serendipity, heter den. Nu har både Molly och jag likadana koftor! :-)

Visst e min modell charmig! ;-) Och en riktigt fin outfit har hon på sig! Eller??





5 kommentarer:

  1. Va söt hon är!! Modell nästa, som om "posar" :-)
    Kram Vickan

    SvaraRadera
  2. Åhh så söt modell :-) Kram till er!//Carro

    SvaraRadera
  3. Haha så sööt! Har mamma lärt henne de poserna? =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)