måndag 5 september 2011

Höst


Igår fick vi njuta lite till av sommaren men idag blev det bakslag och hösten kom som på beställning igen! Hösten har långt ifrån varit min personliga favorit men kan nog tycka att det är lite småmysigt ändå! Att vara inne och tända ljus, och gå runt och skrota kan man göra man väl göra utan att få dåligt samvete!

Idag har vi varit lediga, barnen och jag! På förmiddagen var vi bara hemma och grejade. Vi spelade spel och tittade på film. Sen åt vi hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och kokta morötter!! Mmm, smakade underbart gott!
Ikväll får vi mat från Linas matkasse igen! Enkelt, smidigt och gott!!

Efter lunchen åkte vi in till stan! På med min nya fina regnkappa från Garda! Den kommer jag verkligen ha mycket användning för i denna stan! ;-) Nu kan man även vara snygg när det regnar! :-)


Köpte lite nya höstblommor och sedan blev det en sväng till Greta och Anna! Herregud vilka gulliga tjejer det är som jobbar därinne! Michela och Jessica måste ni besöka om ni inte gjort det tidigare!
De hade meddelat mig härom dagen att min blogg lockar många besökare till deras blogg och butik och därför ville dem ge mig lite cred för det! De sa att de först hade tänkt att slå in något fint till mig men att jag lika väl kunde få välja själv, vad jag ville ha! Jösses, snacka om att få beslutsångest! Det finns ju huuuuur mycket som helst där inne som jag kan tänka mig! Så jag fick istället ett tillgodokvitto på 600kr att handla för! Sånt här händer liksom inte mig??!! Förstår inte?! Så otroligt gulliga och generösa flickor!!
Det blir inte lätt...får ta och fundera ut vad jag verkligen vill ha därifrån!! Ska gå där länge och titta nästa gång!! Kanske stövlar...e lite sugen på nya fina därifrån! Men...som sagt...mycket man vill ha!

Nu e det svampmacka och lite tända ljus som gäller här!
Kram så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)