tisdag 13 september 2011

Shopping

Igår förmiddag var jag ledig innan det var dags att bege sig till jobbet. Jobbade kväll igår! Gulliga C passade barnen en stund så jag kunde klippa mig lite på ena sidan och bla titta in på Hjärterum som hade 50% på allt. Herregud vad mycket folk det var!! Verkligen knökat!! Men jag hade tidigare spanat in en sådan här mugghållare eller vad man nu ska kalla den? Det fanns två kvar så jag snappade den ena. Hade kvar presentkort så den blev nästan helt gratis! Skulle vilja ha lite fler koppar nu som jag kan ha där i. Fint när det är lite olika tycker jag!

Därefter gick jag in på den anda favvoaffären i stan! Greta&Anna! Jag har ju nämnt att jag var lite sugen på ett par nya stövlar därifrån! Just så blev det!! Jag hade mer eller mindre bestämt mig innan jag gick in MEN först hittade vi inga i min storlek. Nääää, tänkte jag! Jag ville ju ha dem! Men som tur var så hittade fina butiksägaren Michela ett par i skyltfönstret! Jag provade dem med en gång och jag blev kär!! Dessa fick såklart följa med mig hem!! Jag är supernöjd! Tycker själv att de är vrålsnygga!!! Passar dessutom till det mästa! Underbart!!



1 kommentar:

  1. Åh vilka fina=) Blev lite är kär nu! Får man fråga vad som kosta?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)