onsdag 7 september 2011

Min beställning

rån House of Lola kom idag!! Beställde lite kläder till mig och barnen förra veckan och det skulle såklart provas med en gång! barnen blev överlyckliga! Buster älskar sina Rockerpants!! Bara namnet är ju coolt, enligt honom! :-)
Molly fick en likadan klänning som jag har men med andra fräcka leggins till! Till mig själv beställde jag dessa gulsvartrandiga tightsen! Skitfräcka om du frågar mig!! Syns inte så bra på bilderna tyvärr...det är fina detaljer på kläderna och på den svarta klänningen är det djupa fickor på sidorna!
På söndag är det party igen!! Ser fram emot det! Alltid lika kul att komma hem till värdinnan och träffa deras söta vänner, för att kunna visa upp det finaste kläderna!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)