torsdag 11 november 2010

pyjamas på kl 15.30

Idag har jag varit ledig! Såå skönt!! På förmiddagen åkte barnen och jag till knalleland och shoppade lite kläder till dem!! Buster fick syn på Ben 10 strumpor som han självklart fick. Strumpor går alltid åt! Sen hittade Buster den här pyjamasen. Ett skelett som lyser i mörkret! Molly fick också en ny med ett självlysande spöke på magen! Det var ju 25% rabatt på hela köpet på Kappahl idag så därför tänkte jag passa på att köpa det som behövdes. Molly var i stort behov en ny pyjamas. Köpte nyligen det till henne men hon växer så det knakar. Hennes andra är benen alldeles för korta. Nu köpte jag storlek 98-104 så det passar en stund! Den var faktiskt perfekt till henne!
Det blev även en klänning och en topp till Molly. Buster får nått roligt en annan gång.
Barnen börjar bli så himla stora nu!! Fattar inte hur det kan gå så fort.
Jag lät bli vagnen idag så både Buster och Molly gick inne i affären och det gick jättebra! Kul att ta med dem så de får vara med att välja!

Sen blev det Mc Donalds och lek med Lova och Melvin! Har varit en riktigt härlig dag!

När vi kom hem från alla bravader ville de ha på sig de nya pyjamaserna! De åkte på 15.30 och åker av först i morgon bitti igen!

Har haft en go dag! Kvällen avslutades med lite träning!! Skönt att röra på sig!
Hej så länge!


1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)