torsdag 4 november 2010

Mycket jobb och premiär!

Ikväll får ni inte missa premiären med Leilas nya program! Leilas home delivery!
Hon e ju absolut min favoritkock! Älskar hennes program med all inspiration och fina detaljer och recpt hon bjuder på! Ikväll tar hon med sig varor hem till Arne Weise och lagar till lite gott!! Dett tänker inte jag missa iallafall!! TV4 plus 21.00!

Jaa, nu det sista har det varit mycket jobb!! Det händer så mycket på jobbet hela tiden. Utbildningar, kurser, nya grupper och en massa annat. Idag skulle jag ha slutat tidigare för en gång skull men fick jobba till 15.30 som vanligt.... sen iväg till dagis och hämta barn, laga mat, tvätta, och försöka hinna mysa lite barnen. Mörkt när man åker och mörkt när man kommer hem. Känner sig nästan isolerad nu denna vintertid. Trött blir man också. Tur att det börjar närma sig jul så man får mysa till det med lite ljusstakar i fönstren snart, tända ljus, glögg och pepparkakor.

I tisdags var jag ledig! Det var underbart! Jag var hemma hela dagen med barnen!! Fick även besök av Maria och hennes tjejer!! Barnen hade hur kul som helst!! Riktigt kul att se er igen!!

Det var lite nytt härifrån. Hinner inte skriva så ofta...men ni får hålla till godo!

1 kommentar:

  1. Det var super mysigt i tisdags. O tänk vad bra barnen lekte trots att de inte sett varandra på länge. Tack för då o ses imorgon igen :-) Härliga tider. Massa kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)