söndag 21 november 2010

Fullspäckad helg!

En ledig helg har börjat nå sitt slut!! Men den har bjudit på väldigt mycket roligt!!!

I fredags hade vi utvecklingsdag med jobbet hela dagen! Vi var på Ellagården. Lekte lekar, tog in mycket information, grupparbete och god mat!!
På kvällen bjöds det på god mat igen på Torget nere i stan och därefter blev det Brasseriet!! Där hade såå sjukt kul!

Lördagen var jag lite småseg...men det berodde väl på lite för mycket gott att dricka!

Idag har jag tagit fram lite ljusstakar i fönstren, hängt upp julgardinerna i köket, lagat älgstek till hela familjen!! Gud, vad gott det var! Även min bror var här och åt. Han har hjälpt Björn hela dagen att gräva. (har börjat med lite jobb inför insättning av den nya pannan)
Sen åkte barnen och jag, Linda och hennes Maximilian till Tjolöholmsslott på Julmarknad. Har aldrig varit där tidigare men det var riktigt mysigt!
Köpte mig en julkärve som vi ska sätta ut sen!

Ja, lite julkänlor det har man allt fått!! Ännu mer kommer det att bli för här ska det snart bakas lussekatter, pepparkakor och julgodis!

Nepp, först ska vi börja med lite glögg!! Skål!

1 kommentar:

  1. Låter som en mysig och rolig helg.
    Jag har faktiskt oxå "tjuv startat" med stakar och gardiner, orkar inte vänta längre :-) Åh, så mysigt det blev!
    Hur var det på Tjolöholmsslott, har aldrig heller varit där?!
    Kram Vickan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)