tisdag 16 november 2010

inte så långt kvar

till jul!!! Jag l ä n g t a r!!!
Är såå sugen på att börja julpynta hemma nu!! Blev ju inte mindre sugen igår när jag var på julpremiär inne på hjärterum i stan! De hade gjort det helt otroligt fint där inne. Det var tjockt med folk så jag tog bara vad jag skulle ha eftersom jag hade en tid att passa. Tidningen: Jeanned' Arc Living och fyra stycken kyrkoljus fick följa med hem! Tror jag ska börja plocka fram lite ljusstakar i helgen! När tänker du börja?? Eller har ni redan börjat?
Vill gärna baka pepparkakor och julgodis med barnen snart också, dricka glögg och lyssna på gamla klassiska lulsånger!! Ahh, älskar verkligen julen!!!

Tiden jag hade att passa var hos frissan!! Nu e jag riktigt mörk igen! Känns bra! Alltid kul att förnya sig lite!!




1 kommentar:

  1. Känner precis som du, är så sugen på att få upp alla ljusstakar och tomtar.
    Så vem vet, till helgen så kanske de redan dyker upp ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)