torsdag 16 augusti 2012

Skön känsla!

Sitter nu i soffan och slappnar efter ett joggingpass så här på kvällskvisten!
Gjorde det igår kväll också! Så jäkla gött när man har kommit igång med lite träning!! Tänkt hela dagen att jag skulle träna ikväll men ett tag trodde jag inte att det skulle bli av, för vi fick besök av min gamla vän L och hennes twins!! Det blev först lite fika och sen ett kvällsdopp i skön! Därefter goda pannkakor till barnen! Jag lät bli både fika och pannkakor eftersom jag försöker vara duktig nu!!:-)
Vi får väl se om det ger resultat!!?

Snart drar säljsäsongen igång igen från House of Lola!! Ska bli riktigt kul att se vad det är för kläder i denna kollektionen!! Enligt min teamledare och ägarna själva så är det nog deras bästa ever!!! Kommer bli grymt tror jag! Hör av dig om du är intresserad av en visning!! Fixar såklart bra värdinnegåva och rabatt!!;-)

Nepp, snart blir det hopp i säng så man orkar med ett träningspass i morrn igen!!:-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)