fredag 3 augusti 2012

Len som en barnrumpa

Hej på er!!
Hoppas allt e bra med er där ute! Här leder min semester mot sitt slut. Idag är sista semesterdagen. Börjar jobba på måndag igen!

Igår var jag och E i Göteborg hela dagen tillsammans med barnen! Hade en jätteskön dag med shopping, god lunch och snälla barn!

Köpte inte så mycket men det blev lite smått och gott! Bl.a. Örhängen till mig från märket snö! Ett Jättefint halsband från Hunky Dory som dessutom var på rea! Perfekt!! Det blev ett par byxor till Buster och sist men inte minst en helt underbar saltscrub!!
Denna måste man bara ha! Den har fått bäst i test i magasinet fitness också! Huden blir helt baby len!! Jag har använt den nu på morgonen och jag märker redan skillnad! Den ska ta bort celluliter och förhårdnader på kroppen med!! Inga krämer behövs efteråt!! Riktigt mjuk blir man ändå!! Finns att köpa på saltskrubb.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)