lördag 8 oktober 2011

lördag!

Sitter nu i soffan och myser med min goaste pojk! Molly ville lägga sig kl 20, alltså för bara några minuter sedan! Vi har haft en lång och skön dag ute i den friska luften!

Vi packade väskan med lite festis, bullar och kakor i förmiddags och åkte till djurparken. Björn är i stugan och hjälper till att bygga friggebod så för att få lite sällskap ringde jag till min gamla barndomsvän Lotta och kollade om hon och tjejerna ville hänga på! Fick svaret att det är en fantastisk dag!! Så, de kom!! Jag köpte lite korv med bröd på vägen så blev det även lite lunch i parken!! Mycket lek, lite småkyliga vindar men mycket kul har vi haft idag!!

Nu ikväll fick det önskas kvällsmat, så det fick bli pizza! :-) Mina sötisar!! HAr haft det riktigt skönt och det känns nu att man har varit ute hela dagen! Är ganska slö och trött! Men nu är det mys på hög nivå med levande ljus och filtar!

Fortsatt go helg på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)