torsdag 13 september 2007

Höstblommor!

Tiden rusar iväg så väldans fort och hösten är redan här!! Som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag pimpat yttertrappan med lite glada höstblommor!!
När jag var yngre så tyckte jag inte om ljung men så här på lite äldre dar så tycker jag det är en otroligt härlig växt egentligen!! Finns ju i flera olika färger vilket gör att man kan variera sig lite!


Här är en liten vattenkanna med vit ljung som jag köpte idag! Kunde inte låta bli den för jag tyckte den var såå söt!



här har jag planterat en annan liten ljung med dekorationskål jämte.



Under våran ytterlampa har jag satt ytterligare en ljung med hängväxt vid sidan om!



Här är min lilla älsklingslykta som jag köpte i somras!




Ja, sen har vi hela våran trappa med dess nya växter! Alltid lika trevligt att komma hem att se mina små växter!

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev med nya höstarrangemangen!! Höjer mysfaktorn ordentligt med lite blommor på trappen. Snart måste du visa B´s rum... är nyfiken på resultatet! =) Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)